tisdag 30 augusti 2011

Hm.

Den här headern är resultatet av min förkylningsdag. Jag gråter en skvätt för hur sadisitisk min skanner är. Den ser jävligt mycket bättre ut på papper.
En vecka, sedan ska den bli utbytt/förbättrad/slängd.
Och det här skriver jag givetvis bara för att folk ska förstå varför det sitter ett par slarvigt ritade kukar i en klump däruppe. Inte bara för skrivandet skull. Eller...?
Skitsamma. Människan föreställer i alla fall mig. Nu. Så.

Down to buisness. Jag har blivit besatt av K-pops-djävulen. Varför är alla K-pops-grupper så söta? (Ignorera den sliskiga, komersiella smörjan till musik. Titta på lockarna. Min Gud. Lockarna.

//Frustrerad

1 kommentar:

  1. Tackar! :)

    Min frisör har fria händer varje gång jag är där (älskar att leka med hår) så jag vet aldrig vad hon har för planer. ^^

    SvaraRadera